Kronika 2016/2017

Wycieczka do Torunia

DZIEŃ 1

Dnia 05.06.2017r. o godzinie 545 pod naszą szkołą zebrała się grupa dzieci oraz nauczycieli, którzy jechali na wycieczkę. Autokar zawiózł nas do Gniezna, gdzie odwiedziliśmy Katedrę Gnieźnieńską. Następnie przejechaliśmy do Biskupina w którym zwiedziliśmy rezerwat archeologiczny. Po miło spędzonym czasie wyruszyliśmy do Hotelu. Po zameldowaniu mieliśmy czas na wypakowanie się i chwilę odpoczynku. Pod wieczór wyszliśmy z pokojów na obiado-kolację.  O godzinie 2200  zaczęła się cisza nocna, wyczerpani  długą podróżą wszyscy szybko zasnęli.

DZIEŃ 2

Dnia 06.06.2017r. o godzinie 900 udaliśmy się na śniadanie.  Po śniadaniu przejechaliśmy autokaremdo Torunia. Zobaczyliśmy tam stare miasto i krzywą wieżę. Przespacerowaliśmy się również uliczckami miasta i odwiedziliśmu planetarium. Następnie wybraliśmy się na warsztaty piernikarskie, gdzie każdy mógł wyprodukować własnoręcznie piernika i zabrać go do domu. Po wyczerpującym dniu wróciliśmy na obiado-kolację do hotelu.

DZIEŃ 3

Dnia 07.06.2017r. o godzinie 630 wykwaterowaliśmy się i zanieśliśmy walizki do autokaru. Wróciliśmy na śniadanie i o godzinie 700 wyruszyliśmy na dalsze zwiedzanie. Przybyliśmy do domu legend Toruńskich. Następnie do domu M. Kopernika. Po ciekawie spędzonym czasie pojechaliśmy na stadion żużlowy, był tam manager stadionu który wspaniale opowiadał o jego historii, także o zawodnikach Toruńskich biegów żużlowych. W Inowrocławiu pospacerowaliśmy po  Tężni Solankowej. Następnie przeszliśmy do autokaru i wyruszyliśmy w drogę powrotną. Do Złotnika przyjechaliśmy o godzinie 2000.

Wszyscy bardzo miło wspominają wycieczkę i liczą na kolejne wyjazdy.

Zredagowały: Magdalena Branowska, Aleksandra Lechocka, Oliwia Florianczyk

Chcesz zobaczyć zdjęcia? Naciśnij tutaj

Powiatowe IMS w szóstkach piłkarskich chłopców

W dniu 10.05.2017r. na obiekcie MOSiR w Żarach odbyły się Powiatowe IMS w szóstkach piłkarskich chłopców. Nasza drużyna wygrała turniej i awansowałado półfinału wojewódzkiego w Nowej Soli.

Skład drużyny:

Szymon Kmiecik, Adrian Majcher, Bartek i Konrad Mazur, Waldemar Owsianka, Jakub Sypniewski, Marek Kogut, Jakub Bryjak, Kacper Michalczuk, Patryk Krasowski.

Gminne Igrzyska Młodzieży Szkolnej w szóstkach piłkarskich chłopców

W dniu 26.04.2017r. na Orliku przy Zespole Szkół w Mirostowicach Dolnych odbyły się Gminne rozgrywki w ramach IMS  w piłce nożnej chłopców. Nasza drużyna w gronie 5 drużyn zajęła I miejsce i awansowała do zawodów na szczeblu powiatowym.

Skład drużyny:

Waldemar Owsianka, Marek Kogut, Konrad Mazur, Bartosz Mazur, Patryk Krasowski, Adrian Majcher, Kacper Michalczuk, Jakub Bryjak, Jakub Sypniewski, Szymon Kmiecik